joi, 29 aprilie 2010

Niciodata sa nu iti para rau

29.04.2010

Un sfat bun si demn demonesc

Oh dracii mei,
Sa ai regrete în primul rînd nu e la moda după ultimele statistici, heh, am zis-o mereu.
In al doilea rînd e inutil, complet inutil. De ce v-ar părea rău de ceva dragutilor? Un lucru cu valoare sentimentală?- coaja de banană aruncată la coşul de gunoi . Un obiect de valoare?- nimic nu e mai valoros decît voi insiva. Un banal oarecare ciudat din specia opusă de care v-ati îndrăgostit? -banal! Si credeţi ca va împărtăşeşte sentimentele ? =))) faceţi sa rad :)) =))) .....nu mai pot opri din ras.... adică serios? de cate ori se întîmpla asa ceva? ...Asa si de cate ori sunt aceia împreuna? Si cat timp stau împreuna legaţi unu de altul vaai săracii de parcă unu celuilalt ar fi firul de ata de care se mai agata intr-o prăpastie :)) =)) PENIBIL :)) PENAL.
Va spun eu de ce sa va apucati, ceva adevărat, ceva real, ceva ce nu va lasă la greu drăguţii mei, inchinati-va cui vreţi dar ascultati-ma puţin.

Sa iti para rau :)) auzi tu!

Deschideti ochii! Visatorilor! Daca ati pierdut ceva, ce rost mai are sa o cauti? Nu ai avut destula grije si precisi si data viitoare ... o sa o piedeti.


Daca ar fi acum sa ma intorc din drum, probabil as zice nu, din cauza orgoliului meu de neoprit si mereu flamand. Dar daca m-as gandi de 2 ori... probabil ca verdele mi-ar aduce noroc... sau poate as putea aduce si mai mult suferinta in lumea mea...

Daca ma intorc, sa nu te duci altundeva, daca am intorc... prevede si aceasta ultima scapare... prevede tu totul si nu o sa fac nimic din ceea ce vei prevedea.
Un tigru salbatic mereu e imprevizibil, mereu cat mai ciudat, niciodata nu te poti astepta la ceva ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu