marți, 25 ianuarie 2011

Scrisoare pentru "Ea"

Las' , ca n-a fost nici prima , nici ultima oara cand mi-ai spus, tu, ce-i aia "dragoste" , si tot asa cu "ura". Nu m-ai lasat de atatea ori cat te-ai intors si nu te-ai maniat de tot atatea ori cat te-ai fericit.
Nu ai baut de atate-a ori cat m-ai batut cu palmele tale mici pe piept tipand "e numai vina ta" si nu ai indraznit sa imi arunci macar priviri de tot atatea ori cat m-ai dorit.

Te stiu prea bine si ca nimeni altu' .
Nu m-ai mintit de 10 ori in toata viata ta de copil nepriceput si nu te-ai saturat de obraznicie nici pana acum.
Fumez. Fumez si ma gandesc la tine, scriu.

Tu diavol fara coarne, pocait si rasvratit, tu inger cu-aripi frante si cu aura zdrobita, tu ce atragi numai poli opusi si contradictorii , tu ce innebunesti si te caiesti, tu ce seduci si te lasi sedusa, tu ce alergi si rar te intorci la cei din urma, tu , cea care abea deschizi ochii si cea care sfatuiesti indelung pe ceilalti, tu cea copilaroasa si cea matura, tu pururi muritoare printre zei si zeitza printre muritori... tu esti cea pe care pururi o voi iubi, chiar de legi si pacturi voi desface si lumea toata s-o impotrivi. Voi rupe lanturi si juraminte, cele 2 taramuri , eu , voi infrunta.
Ci asta... pentru ca m-ai ales pe mine, ce pot fi un simplu om de rand in multimea de ochi nestiutori, ce pot avea mai multe defecte decat calitati si pot fi plin de naravuri far de inteles. Si-s norocos caci numai tu imi dai privirilor mele sclipire si gandurilor mele sens. Esti lumina ca da viata reflectoarelor deasupra-mi si esti insusi critica ce face din mine un poet. Esti un cadou ce nu vine ca rasplata si omu' ce nu cere nimic in schimb. Esti singura si todeauna-n al meu vis.

Un comentariu:

  1. Hey ;) Tre sa vorbesc ceva important cu autoarea contacteazama te rog la idul robert.rebel@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere